
چه خاطراتی برایمان به یادگار گذاشت.چه لحظاتی آفرید ، بارش های بی منّتش.چه جانی بخشید به دوستی های حقیقی و مجازی مان.چه قلبها حک کردیم کنار سطرهای عاشقانه مان ♡چه اشکها فرو افتاد برای دلنوشته هایمان .چقدر دوست داشتم مهر زیبا و آبان بی نظیرش را.♡آذر که با من آغاز شد ؛ چه تفاوتی ست میان دل من و یلدای یغماگرش .من در حسرت ماندنش و یلدا می آید که به تاراج ببرد فصل مهربانی را !!!عاشقانه هایم را چطور به پایان برسانم؟؟!!بی بارانxa0بی مهربی ابانبی آذر *************** ناله ی برگ درختچه طنینی دارد!!پای آن ...
ادامه مطلب