
چه خاطراتی برایمان به یادگار گذاشت.
چه لحظاتی آفرید ، بارش های بی منّتش.
چه جانی بخشید به دوستی های حقیقی و مجازی مان.
چه قلبها حک کردیم کنار سطرهای عاشقانه مان ♡
چه اشکها فرو افتاد برای دلنوشته هایمان .
چقدر دوست داشتم مهر زیبا و آبان بی نظیرش را.
♡آذر که با من آغاز شد ؛ چه تفاوتی ست میان دل من و یلدای یغماگرش .
من در حسرت ماندنش و یلدا می آید که به تاراج ببرد فصل مهربانی را !!!
عاشقانه هایم را چطور به پایان برسانم؟؟!!
بی باران
بی مهر
بی ابان
بی آذر
***************
ناله ی برگ درخت
چه طنینی دارد!!
پای آن شاخه ی خشکیده ز هجر
و چه بغضی دارد ، آسمان بهر فراق
به هوای دل ما باز هوایی شده است...
کوله باری بسته ست چه سبک !!
تهی از رنگ ، خزان
بس که بارید به ایوان دل عاشقمان
لحظه ها میگذرند باز کن پنجره را
یک نفس بدرقه کن فصل عاشقانه را...
۹۴/۹/۳۰
#هدیه
(پاییز ۹۶ هرچند باران نداشت اما خاطراتی را برایم رقم زد ارزشمند ، وصف ناپذیرـ زلالتر از باران ـ همیشه لطف پاییز شامل حالم بوده است به مهرش ایمان دارم عاشق آبانم ـ آذر که با من آغاز میشود ... دلخونم از یـلدا ... و به حرمت لحظه های عاشقانه ام میستایمش )
" زمستان مبارک "
۹۶/۱۰/۱

نوشته شده در جمعه یکم دی ۱۳۹۶ساعت 2:37 توسط نداغفارزاده (هدیه)|
دوستت دارم های من ......ما را در سایت دوستت دارم های من ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162