"با جان و دل "

خرید بک لینک

تمام خاطر مرایاد تو پر کرده است.
ارزش دارد غرق شدن در خیال با تو بودن.
اینچنین شهری در تکاپو که ازدحامش تنها تو هستی .
پشت قرمزها ماندن برای سبز شدن در تو .
می دانی ؟
تلاش میکنم این عشق زنده بماند .درست است که نهایتش جز فنا شدن نیست ؛ اما من دوستت دارم و جز دوست داشتن تو کاری ندارم .
اگر قرار است عاشقی گناه باشد ؛ باشد ، گناه باشد .تاوانش را هم پس می دهم .
جرم اگر دوست داشتن تو باشد همه را میپذیرم ، می ارزد .
جریمه اش را میپردازم ، با جان و دل .


پ.ن

با تجسم دستان تو ، نوازش میشود موهایم
با تصور آغوش تو ، گرم میشود چشمانم
با تخیل بوسه های تو ، شیرین میشود رویایم
با توهم حضور تو ، عجیب آرام میشود جهانم

***************
امانتدار خوبی باش
دلم را برده ای جانان .

#هدیه

نوشته شده در دوشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 20:57 توسط نداغفارزاده (هدیه)|

دوستت دارم های من ......

ما را در سایت دوستت دارم های من ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 3:46

صفحه بندی