
تمام خاطر مرایاد تو پر کرده است.
ارزش دارد غرق شدن در خیال با تو بودن.
اینچنین شهری در تکاپو که ازدحامش تنها تو هستی .
پشت قرمزها ماندن برای سبز شدن در تو .
می دانی ؟
تلاش میکنم این عشق زنده بماند .درست است که نهایتش جز فنا شدن نیست ؛ اما من دوستت دارم و جز دوست داشتن تو کاری ندارم .
اگر قرار است عاشقی گناه باشد ؛ باشد ، گناه باشد .تاوانش را هم پس می دهم .
جرم اگر دوست داشتن تو باشد همه را میپذیرم ، می ارزد .
جریمه اش را میپردازم ، با جان و دل .
پ.ن
با تجسم دستان تو ، نوازش میشود موهایم
با تصور آغوش تو ، گرم میشود چشمانم
با تخیل بوسه های تو ، شیرین میشود رویایم
با توهم حضور تو ، عجیب آرام میشود جهانم
***************
امانتدار خوبی باش
دلم را برده ای جانان .
#هدیه
نوشته شده در دوشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 20:57 توسط نداغفارزاده (هدیه)|
دوستت دارم های من ......ما را در سایت دوستت دارم های من ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159